Så gott!

Hej på er!

Har ju varit på Ikea en sväng...hittade faktiskt den mattan jag skulle ha och när jag var klar åkte jag till mor & far och är fortfarande här och det är så MYSIGT!
Jag ligger nerbäddad i soffan med filt och slö tittar på tv...risken att jag somnar är stor:D

Jag har beställt mat här idag, närmare bestämt ungsbakad falukorv och potatismos NOM NOM!!!!
Har längtat efter det hela veckan, kanske lite konstigt men min man tycker inte om korv så då lagar jag aldrig det hemma utan passar på här:)
Vi är ju inte lite bortskämda då mamma ska göra det jag vill ha OCH köttgryta till Anders...TACK SNÄLLA MAMMA DU ÄR BÄST!
Jag kanske kan få ta lite köttgryta jag också?! Hihi!

Nää nu ska jag återgå till att slappa och njuta här:)

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback