Smile

 
 
Gillar inte att le på bilder...min min ser helt skev ut då:S
Dagens ilandsproblem...
 
Nu har jag precis sminkat mig och ska snart byta om...tiden går så satans fort när man ska iväg och har tänkt hinna med annat innan så får se om vi hinner med något mer än Ikea på vägen men dit MÅSTE vi hinna:D
Har hittat lite nytt till vardagsrummet och behöver några basic grejer från Ikea...bilder kommer sedan när allt är klart!
 
Nää om man skulle sätta lite fart kanske, egentligen önskade jag att vi inte hade middagen inbokad just nu fast vi kan behöva komma iväg lite och koppla bort kaoset här hemma plus att jag vet att det kommer bli så trevligt och att vi kommer få god mat...och spacklet torkar inte fortare för att vi är hemma;)
 
KRAM!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback