Vart tog du vägen??

Hej på er!
 
Min dag började inte riktigt som jag hade tänkt mig:S
Jag hade visst glömt ställa klockan så när jag vaknade till och kollade på klockan så var den mycket mer än jag hade tänkt mig så det var bara till att sätta fart direkt utan min dagliga rutin att läsa aftonbladet och annat innan jag går upp men som tur var så var det ju SOL ute:)
 
 
Gjorde mig klar så fort jag kunde och tog bilen till Maria för ännu en syra behandling och kom hem därifrån för en stund sedan.
Nu sitter jag här i sovrummet och slappar med datorn i knät och undrar vart solen tog vägen??
Jag hade ju hoppats på en hel dag med sol för en gångs skull men det verkar visst inte bli så utan det ska visst börja regna lite senare...segt men men jag ska ju inte göra något speciellt...eller jo åka och träna!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback