17:e

Hej på er!
 
Snart eller närmare bestämt den 17:e november så är jag bjuden på ladies night med ett stort gäng och det är första gången som jag ska gå på en sån här tillställning!
 
 
Det ska bli riktigt roligt!
Jag fick dessutom välja någon som jag ville ta med mig och frågade först Linda men hon kunde inte och blev jätte ledsen för det då hon brukar gå varje år men det kommer fler tillfällen för oss;)
Så idag frågade jag Bella en annan kompis till mig och hon blev också jätte glad då hon inte lyckats få tag på biljetter i år så hon blir min plus1:)
 
Vi kommer börja med att ses allihopa på deras kontor där vi kommer äta lite mat och dricka lite vin sedan kommer vi åka tillsammans till stan och Scandinavium för konserten sedan utgång för de som vill:)
Känns som om det kan bli en riktigt bra kväll!!!
 
KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback