Fix & Trix

Hej på er!
 
Nu har jag precis plockat min ögonbryn...jag skulle egentligen behöva färga dom men har ingen lust med det just nu då jag känner att hela mitt ansikte är i obalans:S
Jag VET att när man håller på med syrabehandling i ansiktet kan det många gånger bli värre men jag önskade att det INTE skulle hända mig...känner mig jätte ful och äcklig just nu men det går väl snart över hoppas jag!
 
Så istället nu tänkte jag diska ur lite vaser och ljusstakar och fixa lite här hemma:)
Känns lite roligare att greja hemma, göra fint och lite extra mysigt!
Anders är ute och slänger vårt skräp så blir vi av med det också...nu ska vi bara sälja alla filmer och boxar vi har i källeren och ett gäng stickade dam tröjor och koftor som jag aldrig använder så blir det kanon:)
 
 
Rensa gör vi väldigt ofta men ändå samlar man på sig sakerhelt i önödan...men nu är det snart borta:)
 
Dax att sätta lite fat nu så jag får gjort lite nytta!
Ha en fin söndag allihopa!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback