Gott!

Hej på er!

Maten blev riktigt god måste jag säga, det ska jag visst göra fler gånger enligt min man;)

Nu ligger jag och gottar mig i soffan framför tv:n nyduschad med mitt täcke och väntar på sista delen av "Torka aldrig tårar utan handskar" som visas på SVT1 klockan 21.00.
En helt klart sevärd serie i tre delar, det är en sann berättelse...handlar om några homosexuella killar varav den ena blir bortstött av sina föräldrar på grund av sin läggning och två av de andra har blivit smittade av HIV...vill inte berätta mer men se den om ni missat den, går att se på SVT play!

Jag kan INTE förstå hur man kan välja att stöta bort sitt barn av orsak till att man blir kär i samma kön!
Hoppas verkligen inte det försiggår längre!!!

KRAM!


Kommentarer
Mikaela säger:

Så fin header bild du har :)

Svar: Tack snälla:)
Pernilla Rapp

2012-10-22 | 21:43:01
Bloggadress: http://mikaelaannasofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback