Happy

 
Japp veckans mest efterlängtade dag är redan här igen:)
Jag tänkte börja min med ett träningspass i bassängen för att se hur mitt knä mår...jag har inte kännt av det när jag cyklat så tror inte det ska vara några problem:)
Även om det börjar bli svårare att ta sig upp på morgonen nu när det börjar bli så mörkt så ska jag banne mig ta mig i kragen, jag mår ju så mycket bättre själv!
Två gånger i veckan i bassängen  och några av de andra dagarna tänkte jag fortsätta cykla...så kompenserar jag ju kanske lite att jag inte kan gå?!
 
Denna helgen kommer det nog bli lite mer vattenträning då dom har stora pooler på Vann:)
Hihi, bäst att passa på när man har ett sådant gyllene tillfälle!
 
Nu ska jag packa ihop mig och åka!
Ha en riktigt trevlig och gooooo fredag!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback