Inte bra...

Hola!
 
Fredag och riktigt fint väder beyder att ALLA borde vara på kanon humör men så är inte fallet:S
Jag tycker det känns tråkigt, man blir ju liksom nerdragen själv, jag har ju svårt för sånt!
Önska jag kunde göra något  men tyvärr kan jag inte det...
Vissa saker bör man hålla för sig själv, men INTE allt!
 
 
Just nu sitter jag här och känner mig allmänt off...har ingen lust att göra något alls!
Jag har plockat undan lite och vikt lite tvätt från igår och satt på en maskin till, så snart är det väl dax att hänga upp den men tills dess tänker jag spela quinn:)
 
 
Ha en fortsatt trevlig fredag, nu ska jag rycka upp mig lite;)
KRAM!
 

Kommentarer
Allis säger:

Inte för att jag förstod så mycket men trist att du inte är (var) på topp! Hoppas det känns mycket bättre idag! Puss på er båda ;)
Hur går det med väderplaneringen för imorgon?
Knus & Klem

Svar: Haha nää det kan jag förstå men vi har en hel del att prata om du och jag...behöver lite perspektiv på saker och ting!Jo jag har ju beställt bra väder men det ser inget vidare ut så lutar åt Hindås istället men det är MINST lika bra:D
Puss & kram!
Pernilla Rapp

2012-10-13 | 10:06:15
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback