Intervju

Hej på er!

Onsdag vilket denna vecka innebär att jag ska intervjuas av en kvinna som heter Anna-Karin om hur det är att leva med min muskelsjukdom!
Eftersom den är så pass ovanlig så finns det inga direkta studier på just min sjukdom utan bara dess grupp som den tillhör.
Först var jag tveksam till om jag skulle ställa upp men sedan när jag tänkte på det från min synvinkel så kände jag att jag kanske kunde hjälpa någon i framtiden som får samma besked som jag fick för 16 år sedan...

Så klockan ett får jag besök och innan dess ska jag ha duschat och gjort mig klar, ätit och så vidare...inte för att det är några problem mer än att jag måste ta mig i kragen och kliva ur sängen;)

Ha en riktigt bra dag!
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback