Must Have!

Hej på er!
 
Sorry att jag varit dålig på att skriva men helt ärligt har jag varken haft lust eller inspiriation till det men hoppas den kommer tillbaka snart!
Jag skulle vilja ha hjälp med att göra min blogg lite mer personlig för mig, men har ingen som kan hjälpa mig:S
Sedan är jag ju inget jätte fan av att ta bilder på mig själv så har ingen bra bild som skulle passa som header heller för den delen...det kanske kommer tids nog?!
Nog om detta!
 
Jag hittade in på en hemsida och blev helt galet förälskad i denna jacka:)
 
Ska måtta lite sedan när jag kommer hem från jobbet och se om jag skulle få på mig den tjockis som man är och inte blir jag smalare heller trots att jag kämpar:S
 
Känns verkligen som min stil, dock kommer nog inte jag använda den som jacka direkt men till jeans och boots kommer denna vara helt grym:)
Totally in LOVE!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback