P!nk

Hej på er!
 
Sitter och lyssnar på P!ink nu, jag jag har ju varit i stan och gjort nya naglar och kom hem för en liten stund sen.
Fryser som fan för det är riktigt råkallt idag, känns som om det hänger snö i luften men det får vi ju verkligen inte hoppas!
 
 
Det blev svart fransk med lite glitter över hela nagelbädden...ska försöka fixa en bild men inte så lätt att ta rättvisa bilder på naglarna och då kan det väl lika gärna kvitta?!
 
Önskade att jag kunde hålla mig inne resten av dagen men inte det...ska ju iväg och träna sedan så håll gärna tummarna för att det går bättre än i fredags;)
Måste verkligen även om jag har varit duktig och cyklat flera dagar!
 
Hoppas ni har en riktigt bra dag trots att det är kallt?!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback