Sitter med...

Hej hopp!
 
Nu har jag provkört en ny elrullstol och den verkar väl bra, men i vanlig ordning så var ju inte däcken pumpade och så vilket jag tycker är FRUKTANSVÄRT dåligt när dom vet att den ska provköras.
Vet inte om det berodde på däcken eller om det var stötdämparna som gjorde att den kändes lite vinglig men det brukar den tydligen inte vara så nu ska en sån beställas...den är ju iallafall bättre än min gamla!
 
 
Nu färgar jag mina bryn och fransar men det är inte det lättaste när det typ är mörkt ute...vill ju gärna göra det i dagsljus och inte konstgjort ljus för man ser inte lika bra då men har inget val än att tända nu om jag ska se något överhuvudtaget:S
 
 
Det borde bli bättre än innan iallafall;)
 
KRAM!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback