Uppdate

 
Tycker dock att helgen går lite för fort, är ju bara måndagar och fredagar nuförtiden;)
 
Jag har jobbat idag, haft massor att göra med tanke på att den är ny månad och så och snart dax för däckbyten;)
Kom hem för en stund sen och nu sitter jag och försöker få ordning på min Iphone och mitt Itunes konto...inte det allra lättaste när man inte riktigt förstår hur det fungerar men men det löser sig annars ringer jag bror min:)
 
Vi var ju som sagt på husvisning igår, ett riktigt fint hus och precis den stil vi vill ha men tyvärr var det lite för mycket saker som inte skulle fungera rent praktiskt för mig så det blir inget denna gång men vi letar vidare;)
 
Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med, ville bara kika in och berätta det då jag aldrig gjorde det igår!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback