Utanför!

Hej bloggen!
 
Jag känner att jag måste börja titta utanför ramarna vad det gäller boendefrågan!
Det är inte lätt att hitta "RÄTT" typ av boende här som inte kostar skjortan!
Fattar inte varför det ska vara så himla dyrt i denna kommun men vi behöver snart något större...
Vår dröm är ju självklart en ganska stort hus, nybyggt och modernt...enplans med platt tomt och tillåt mig skratta men det finns typ knappt inte alls att få tag i:S
Det är ju inte bara dessa kraven vi har, sen har vi typ hundra till på hur vi vill ha planlösning och så vidare så vårt ända alternativ blir till att bygga men då kommer ju nästa problem...hitta en bra tomt.
Vi har hittat en riktigt bra tomt men den kostar ju närmare två mille...inte billigt och sen ska det byggas hus på den så då närmar vi ju oss ändå 5 mille och helt ärligt så vet jag inte om det är det vi vill?!
 
Det börjar luta mer och mer mot en lägenhet igen (bostadsrätt självklart) men det byggs ju inget här nu ännu och dom som ska byggas kommer inte bli så bra för mig:S
Så nu känns det som om vi måste titta utanför "vår" kommun om vi någonsin ska hitta ett bra nytt stort och fräscht boende!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback