Väntar

Hej på er! 
 
Jobbar men är snart klar men känner mig lite okoncentrerad då jag sitter och hoppas på ett telefonsamtal;)
Det är ju inte säkert som sagt om vi får något besked idag men jag hoppas fortfarande!
 
 
Har gått och väntat hela dagen men ingenting har hänt...varför är det ALLTID så när man väntar på något??
Försöker intala mig att jag redan nu vet att det inte går att lösa så slipper jag bli lika besviken kanske...eller så blir jag det ändå.
Försöker iallafall inte hoppats för mycket även om jag verkligen verkligen vill!
 
Nu fick jag in lite nytt att göra så det är lika bra att få gjort det med en gång så är det gjort;)
 
KRAM!
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

Låter spännande:) Håller tummarna!

Svar: Tack snälla, fortsätt med det för än har vi inget hört:S
Pernilla Rapp

2012-10-18 | 17:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback