Hade räknat med mer!

Bild lånad från google!
 

Yes tänker nog många med tanke på vilken veckodag det är:)
Jag hade ju fredag redan igår men tycker det är väldigt skönt ändå;)
 
Jag började ju min morgon tidigt med att åka till Frölunda Torg för att köa så jag kunde köpa två stycken Iphone 5 men man kunde ju bara köpa en per person men det var ju inget problem för att världens bästa mamma var med!
Som jag skrev tidigare så var det ju inte till mig utan min bror och hans kompis men dom kunde ju inte köa själva eftersom dom jobbar idag.
Så nu har vi varit och lämnat dom och nu är jag hemma och myser med min kissekatt!
Hur som helst så trodde jag att det skulle vara mycket mer folk när vi kom men det var två stycken före bara så det var ju hur lugnt som helst.
Nya luren är galet lätt och slimmad, hade tänkt låta bli att köpa en men men...det var ju inget löfte som tur var;)
 
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback