Inte 20 längre;)

Hej på er!

Idag har jag inte gjort många knop.
Det märks tydligt att man inte är 20 längre såhär dagen efter en partykväll;)

En dag som denna då tänker man att man aldrig mer ska dricka (inte för att jag gör det ofta men ändå) och sen undrar jag hur vissa människor vill förstöra helg på helg med att gå ut och sabba hela dagen efter vilket man oftast gör oavsett om du dricker massa eller inte?!
Tur att det händer max några gånger om året!

I vanlig ordning så togs det inga bilder mer än dessa innan vi åkte hemifrån men det var en RIKTIGT lyckad kväll på alla sätt och vis, jag rockade till och med dansgolvet:D

Nu ska jag återgå till det jag gjort hela dagen....SLAPPA!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback