Inte riktigt som hon ska!

Godkväll fina ni!

Kvällen har jag spenderat i soffan framför lite blandade program som X-factor och Svenka Hollywood Fruar och måste säga att jag blir fan galen på Gunilla Persson!!!!
Hon har verkligen INTE alla sina hästar i stallet!
Dagens roligaste kommentar från henne var: " Talböcker är ju väldigt inne just nu, speciellt bland hörselskadade"
OMG, denna kvinnan behöver seriöst hjälp...SNARAST eller helst för typ 50 år sedan!
Sen gillar jag hennes kommentarer om Margareta INNAN hon fått se Gunillas dotter Erikas musikvideo om att hon är hennes vän och så god men efter dom tittat på videon så var hon visst inte en snäll vän längre för att hon inte gillade det hon såg och var ÄRLIG när Gunilla frågade!
Sök hjälp säger jag bara!!!!

Med dessa ord säger jag GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback