Morron

Godmorgon på er, hoppas ni sovit gott?
Vi hade en jätte trevlig kväll med våra vänner igår!
Maten var väldigt uppskattad och efterrätten likaså så jag är glad:)
Vi hade ju inte setts på ett tag så vi hade mycket kul att prata om, bland annat husköp;)

Ni kan ju bara gissa vad vi har gjort hela morgonen sedan vi gick upp vid nio tiden....vi vill sååå gärna och har velat hela tiden men det är inte lätt att hitta ett hus som passar oss om vi inte väljer att bygga själva men då kommer ju bästa problem...vi vill ju bo kvar här i kommunen men det finns inga tomter:S
Dagens ilandsproblem!!!!

Haha, nää om jag ska få något vettigt gjort idag så är det bäst att jag tar mig till duschen PRONTO;)

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback