Ny!

Godkväll fina ni!

Försökte skriva på datorn men mitt internet är visst lite grinigt igen:S
Usch vad trött man blir när saker som bara ska funka inte gör det men ska ringa Bredbandsbolaget imorgon och se vad dom säger!

Hur som helst så har hjärtat tagit hjälp av sin goda vän och kollega Andreas idag och hämtat hem vår nya torktumlare som nu är installerad och provkörd:D
Känns underbart att ha en torktumlare igen som fungerar så man slipper vänta ett dygn på att handdukar och sånt ska torka;)

Nu har jag precis dragit på knäskyddet igen då mitt knä är mycket värre än slutet på förra veckan:S
Fattar inte, det ska bli bättre INTE sämre!!!
Ska testa skyddet några dagar igen och blir det fortfarande inte bättre får jag väl ta mig till läkaren och kolla upp det vare sig jag har lust eller inte!
Natti natti imorgon väntar jobb!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback