Opps;)

Hallå hallå alla fredags firare;)
 
Har ju varit och tränat fast idag kändes det nästan som det kunde kvittat...iallafall första halvtimmen för att det var så mycket folk men sedan blev det bättre som tur var!
Efter träningen så stannade vi till på Blomsterlandet och köpte två blommor till balkongen, hem och satte dom i krukorna...
Efter det satte jag på en tvätt och sen satte jag mig här vid datorn och vad hände då...jo jag såg att en av de tröjorna jag ville ha hade kommit in på Gina Tricots hemsida igen...JIPPI!
 


Beställde en annan tröja också och den bh liknade spetstoppen som är perfekt att ha under nästan vad som helst:)
 
Nu ska jag gosa lite med Salming som går runt här och brummar!
 
KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback