Sådär lite lagom!

Hej på er!

Idag har jag haft riktigt fint besök!
Emelie och Ebba har varit här och hälsat på länge så jag har allt fått många goa pussar och kramar:)

Ebba är fem och en halv månad, men nog den snällaste lilla bebisen jag träffat!
Hon har inte varit ledsen en ända gång. Hon kryper och pratar för fullt och ler, tro mig jag är sådär lite lagom bebissjuk nu!!!!

Tusen tack igen Emelie för att ni kom, alltid lika roligt att träffa er!

Jag har allt lyckats få lite bilder och här ser ni en på mor och dotter och när Ebba busar lite;)

KRAM!


Kommentarer
REBECCA säger:

Hej :) Har du lust att göra ett bloglovin byte?

2012-09-19 | 19:41:32
Bloggadress: http://missrebecca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback