Tillbaka på ruta ett:S

Hej på er!
 
Usch fy fan för allt just nu!!
Hände en liten olycka igår då jag fick en rejäl smäll på mitt vänstra knä, det som redan var dåligt efter olyckan förra året och nu har jag galet ont och kan inte stötta på benet utan det bara viker sig...man skulle kunna kalla det en liten miss i planeringen då det gick bra med träningen och vi ska/skulle ut i helgen och så vidare:S
Som det är nu kommer jag inte få träna på hela veckan och om inte detta blir bätre fort så kommer jag inte heller kunna gå ut till helgen och då blir jag TOKIG!
 
Bild lånad från google!
 
Usch...detta var verkligen det sista jag behövde just nu!
Sitter med benen upp i sängen nu och försöker sitta så still som möjligt och varmt, har även fått lite hjälp av min söta PA att smörja in benet och framför allt knät med heat lotion.
Så nu får ni gärna hjälpa mig med att hålla alla tummar och tår så det blir bra fort så jag kan fortsätta med min träning så att jag kan fortsätta göra framsteg och inte gå tillbaka på ruta ett!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback