Tillvaron

Hej på er!
 
Just nu sätter jag lite färg på tillvaron;)
Nää jag färgar mina bryn så inte dom ser bleka ut imorgon efter att jag färgat håret!
Tänkte det var bäst att passa på nu innan middagen för sen är det säkert lite mörkare ute och jag vill ju alltid göra sånt i dagsljus!
Jag ska ju bara färga min ljusa utväxt mörk igen så det är inte nytt på gång vad det gäller färgen på håret iallafall;)
 
Idag har jag varit på Allum och hittade mig ett par boots, två tröjor och en halsduk så jag är riktigt nöjd sen gick vi in på ica och handlade lite mat så det slipper eka i kylen här hemma;)
 
Glöm inte att fredagsmysa idag!!!
Bästa dagen på hela veckan!!!
 
KRAM!
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

Hej:) Du får ta bilder på va du handla idag för boots och tröjor:) Nyfiken! Kram

Svar: Ska försöka få gjort det idag;)KRAM!
Pernilla Rapp

2012-09-14 | 17:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback