Vad ska jag ha för överskrift?!

Hej på er!
 
Jag och hjärtat har varit i stan idag och snurrat bland allt annat folk.
Vi åkte direkt till Arkaden sen utgick vi därifrån. 
 
 
Vi började såklart med att gå till Raglady för att jag skulle prova de skorna jag ville ha och dom passade som ni kanske förstod i mitt förra inlägg?!
Jag kunde inte låta bli att köpa dom eftersom dom passade men sitter med dom på mig nu för att se om mina fötter blir varma;)
Ska känna lite på hur dom funkar när jag står och så men dom är nästan platta så det borde inte vara några problem hoppas jag!
Sedan gick vi in på NK och fikade, sen tittade vi runt i butikerna sedan gick vi vidare till Femman där Anders köpte en t-shirt och en snygg stickad tröja på Carlings sen försökte vi hitta den klockan han ville ha men den fanns inte någonstans i stan där vi var så vi åkte faktiskt vidare till Frölunda Torg där vi visste att den fanns...och vet ni?! Det fanns bara en klocka kvar så den köpte han:D
Tjohoooo vad vi shoppat idag igen:D
 
Nu väntar soffan med lite mys framför en bra film för nu är jag faktiskt lite trött;)
Det tar på krafterna att springa runt i stan i flera timmar;)
 
KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback