Vet inte...

Vad det är med mig?!
Jag är konstant trött, vill helst bara sova eller iallafall ligga och slappa:S
Har inte alls massa lust att hitta på saker, det finns ju lite saker jag vill men struntar i för att jag är så trött och inte vill ta ut mig mer än nödvändigt!

Orkar inte ha det såhär utan ska försöka ta mig i kragen men tror detta problem bottnar i att jag liksom många andra inte fått en somnar som vi borde och att jag är i lite extra behov av MYCKET sol och värme?!
Nu är det ju "bara" 141 dagar kvar tills vi åker till Mexico....jag får försöka fokusera på det!

Tills vidare fortsätter jag lyssna på musik och försöka hålla mig vaken;)
Hoppar in i duschen nu så ska jag sätta mig vid datorn sedan!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback