Ännu en solig dag!

Hej på er!
 
Ännu en dag fick jag vakna av att solen lös in i sovrummet trots en riktigt bra persienn;)
Bästa sättet av att vakna om jag får säga min mening!
 
Vi ska ut och gå en liten promenad strax hoppas jag, njuta av vädret och sedan fortsätta greja hemma.
Igår hade vi en riktigt härlig dag med träning, bingolotto spel (vi vann en ny lott) och mys...kan ju inte vara så mycket bättre på en söndag!
Vi kollade även runt på saker till nya lägenheten och ni som känner mig vet att jag aldrig skulle vilja köpa en massproducerad tavla men så hittade jag den här:)
 
 
Vet inte hur många exemplar den gjorts i dock men kan ju säga så mycket som att den INTE är fån Ikea och är inte billig men billigare än de tavlorna jag tittat på hitills!
Den kommer bli min...ska bara orka vänta tills jag får lov att köpa den;)
 
Hoppas ni haft en riktigt härlig påsk, men än är inte långledigheten slut:D
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback