Crazy

Godkväll i stugan!
 
Idag har jag inte gjort något speciellt så, jag har fixat med lite inför mässan nästa vecka och varit ute på promenad.
I eftermiddags gick jag igenom allt från alla olika mäklare och kom fram till ett beslut vilket jag tycker är ganska snabbt jobbat ändå, dock var det svårare än jag trodde!
Jag har mejalt fram och tillbaka till de två jag tackade nej till då de självklart vill veta varför jag inte valde dom osv.
 
 
Men jag kan ju bara anlita en mäklare så jag valde den jag tyckte var trevligast och sålde in sig själv bäst helt enkelt!
 
Nu tänker jag bara njuta utav resten av kvällen framför tv:n med min cirkulationstränare för nu är alla måsten gjorda.
Imorgon väntas jobb sedan helg IGEN:)
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback