Härlig morgon!

Godmorgon på er!
 
Underbart att vakna av Salma som kommer och lägger sig på magen och brummar för att hon vill gå ut och lägga sig i solen på balkongen, och det kan jag förstå.
Känslan av att bli varm av solen är ju underbar, speciellt på morgonen;)
 
Nu har vi precis ätit lite god frukost och Anders sitter och dricker sitt morgonkaffe och jag har kikat runt lite på nätet efter en ny klocka men jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken jag tycker är snyggast...vilken tycker du?!
 
Jag gillar dom två sista bäst men har bara provat den sista IRL hitills och måste ju veta hur den känns på innan jag bestämmer mig!
Om jag hinner någon dag så ska jag åka och prova men har en hel del att göra även denna kommande vecka.
 
Nu blir det duschen innan dagens äventyr väntar;)
Ha en riktigt härlig solig söndag!
 
KRAM!

Kommentarer
Frida och Lena säger:

Jag och mamma tycker nån utav dom två sista, men allt klär en skönhet :*

Svar: Gulle der <3Tack, det lutar åt den sista;)
Puss & Kram
Pernilla Rapp

2013-04-21 | 12:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback