Nionde december

Idag var det mindre roligt att ta sig ut i rullen för det var så dåligt skottat och sedan hade det ju frusit på vilket gjorde det mindre roligt men tror inte det finns något som inte jag och B klarar av :D
 

Har ju varit och jobbat och sedan åkte vi och köpte mat och sand till lill rapparen så vi inte blir utan sedan blev det en snabb tur till stan så jag äntligen fick klippt luggen lite igen så nu ser jag bra ut igen ;)
 
Har inte gjort så mycket mer, gottat med med lite clementiner och fixat naglarna lite och kikat runt på nätet och hittat två perfekta julklappar till mig själv ;)
 
Första är en mini-plattång frpn OBH Nordica, finns bättre men är så mycket dyrare så därför tycker jag att denna för drygt 300 kronor räcker då jag ska platta luggen med den och sedan denna ansiktsborsten Mia2 sägs vara en kanonprodukt för oren hy med mera, dock är den mycket dyrare för den ligger på nästan 1300 kronor men köper den och slår in den med en röd rosett!
 
Vi brukar inte köpa julklappar till varandra och så blir det i år också då vi valt att lägga allt krut på nya lägenheten och för att jag ska få några paket då får jag köpa och slå in dem själv men vad gör det?!
 
Tack och Hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback