Bad update!

Hej på er där hemma!

Jag hade ju tänkt blogga mer under tiden vi är på semester men det blir visst inte så:S
När jag testade hemma med padden fungerade det kanon men här så kan jag inte ladda upp bilderna som jag väljer utan det kommer bara upp en gammal bild och jag fattar inte varför så det är därför jag tappat lusten när det inte blir som jag vill!

Hur som helst, idag är det kallt! Molnigt och lite duggregn in emellan och så blåser det så jag tycker att det är kallt men på skylten där det står hur varmt det är så stod det 25 grader men ni som känner mig väl vet ju att jag fryser lätt...hade solen varit framme så hade det inte varit några problem!

Igår var vi i Cancun, vi shoppade och var på delfin show vilket var grymt fräckt!
Jag har bara en dålig bild på lite som jag handlade så resten av bilderna får jag som sagt lägga ut när vi kommer hem!

Ha det gott, nu ska jag ta mig en dusch;)

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback