Delfinshow

Hej igen:)
 
Jag önskar jag hade världens tålamod ibland när det kommer till datorer...men tyvärr är det inte min starka sida men jag försöker så gott jag kan;)
Precis som med de andra inläggen med mycket bilder så finns det stor risk att inte alla bilder kommer i ordning men det får ni ha överseende med...och att jag ingen mästerfotograf är men ni ser ju vad det är iallafall;)
 
Dessa bilderna är från när vi var i Cancun La Isla och såg en delfinshow/sjölejon:)
Det var så himla roligt, mest underhållande var nog sjölejonet:)
 
 
Det var helt galet att sitta och titta på detta söta sjölejon, jag blir så fascinerad över hur smarta djuren är!
Underbart show så gå och titta om ni är där!
 
 
Delfinerna är ju också helt underbara, jag ville ju bara hoppa i och mysa och åka snålskjuts;)
Jag har ju simmat med delfiner, förra året och det var tänkt att vi skulle gjort det i år också men tiden sprang iväg och denna dagen då vi skulle gjort det var det för kallt för mig och regnigt men jag har ju gjort det en gång som sagt:)
 
OMG, jag längtar redan tillbaka som en tok!!!!
 
KRAM!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback