Helt underbart!

Hej på er eller godmorgon kanske jag ska säga?!

Idag har varit en helt underbar dag med riktigt kanon väder!!!! Inte ett moln har det varit och det har inte blåst så det har verkligen varit varmt vilket jag ÄLSKAR;)
Jag har badat både i poolen och i havet men det var skönare och mycket varmare i havet, jag tror dom sa att det var 28 grader:D

Något jag dock tycker är lite tråkigt är att jag är brun på kroppen men inte i ansiktet....vet inte om jag har svårare för att få färg där nu efter att ha syrat mig?! Jag får fråga Maria när jag kommer hem!
Så nu vet ni, det är ingen idé att tro att jag ingen färg fått för då ska ni se min mage, haha!

Vi har även träffat en svensk kändis, han bor här på vårt hotell o några dagar med sin familj innan han ska vidare till nästa ställe...kan ni gissa vem?!

Nu tänkte vi faktiskt lägga oss så vi orkar upp tidigt imorgon igen för det är ju bara två dagar kvar här innan vi ska bege oss hemåt till kylan:S
Fast visst ska det bli gott att komma hem, det är det ju alltid men jag kan ju inte direkt säga att jag saknar det just nu;)

Ha en riktigt härlig dag nu så ska jag sova gott;)

KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback