Inte sluta!

Hej på er!
 
Idag har det varit fulle rulle hela dagen så det har inte blivit någon uppdatering här tyvärr och jag har nog bestämt mig fullt ut för att låta denna bloggen vila så jag kan jobba upp min andra som jag har på www.mittfunktionshinder.se
 
Det är en ära för mig att få chansen att blogga på mittfunktionshinder.se men jag känner att jag inte har tiden för båda två som det är just nu men ni som vill fortsätta följa mig får mer än gärna det fast på en annan adress!
Bloggen kommer fortfarande handla om mitt liv, allt som händer och saker som jag tycker är roligt!
 
Jag kommer kanske ägna mig en del åt denna bloggen när jag har lite tid över innan jag lärt mig den andra ordentligt så får jag se hur jag ska göra sedan men jag kommer INTE lägga ner denna!!!!
Är ju väldigt nöjd med denna bloggen efter att jag fick proffs hjälp från världens gulligaste Nea så vet inte om jag kan ge upp den helt;)
Men som sagt, jag låter tiden avgöra vad som händer men jag ville iallfall tala om detta då jag har många trogna läsare vilket jag verkligen uppskattar!
 
KRAM till ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback