Lite fix & trix

Hej på er!
 
Idag tog jag en välförtjänt sovmorgon:)
Jag känner mig helt mörbultad från gårdagen, som om jag har blivit överkörd av en buss eller något. 
Det är tur att jag vet att jag kommer må bättre imorgon!
 
Jag är verkligen öm lite här och där:S
Extra glad är jag över att inte ha något bokat och inga direkta måsten.
Det ända jag gjort är kollat med resebolaget några saker så jag kan få bokat resan till Mallorca sedan ringt några samtal som jag skjutit på vilket inte är direkt ansträngande och sist men inte minst beställt denna:)
 
 
Ni kommer få se vad jag ska ha den till;)
Nu ska jag lägga ut en annons på blocket också sedan är det jag och musiken som gäller:)
 
Ha en grym dag!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback