Lite halvdant...

Hej på er!

Idag är ännu en dag med lite halvdant väder tyvärr men det är ingen ide att ligga på rummet och deppa ihop för det utan vi tar en taxi och åker till playa del carmen idag igen för lite mera shopping:)
Vi får hoppas på bättre väder under dagen men som ni vet är ju inte klockan mer än 9.40 på morgonen här!

Annars är allt toppen, jag verkligen älskar Mexico!!!
Jag hoppas att vi kanske åker hit igen nästa år om det finns tid om vi inte flyttar då och sedan nästa sommar ska vi åka Hurtigrutten (?) för då fyller jag ju 30 och vi vill hemskt gärna åka den båtturen!

Nää dax att smörja in sig även om det är molnigt så jag inte bränner mig mer än jag gjort;)
Ha en riktigt härlig lördag, jag antar att många laddar inför melodifestivalen ikväll?! Vi är dock glada att slippa se skiten;)

Puss & kram till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback