Ny människa!

Hej på er!
 
Nu är jag som en helt ny människa efter en och en halv timmes behandling utav Elisabeth:)
Har haft ganska ont några dagar i ryggen och i huvudet men nu mår jag prima, finns risk för träningsvärk imorgon men det gör inget!
Jag brukar ju gå en gång i månaden men nu har det blivit sex veckor så det var väl därför jag har haft lite mer ont.
Tänk vad lite massage gör för kroppen, oavsett om man är sjuk eller frisk...
ALLA borde unna sig själva lite massage emellanåt om man inte vill gå regelbundet!
 
 
Är lite seg och trött nu så det blir mest lugn och ro resten utav dagen och kvällen, mysa med min lilla familj och vänta på att det ska bli torsdag;)
Hihi, massor med skojigt denna veckan också:D
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback