Ny resa:)

Hej på er!
 
Jag hade tänkt lägga ut massa bilder idag från resan men när jag hade lagt in alla bilderna på datorn så funkade inte internet så jag la ner det:S
Det är något krångel med det trådlösa nätverket som Anders kan se om han får löst tills imorgon så därför sitter jag nu vid iMac:en i vardagsrummet men jag har inte lagt in bilderna här och eftersom inte det trådlösa nätverket funkar så funkar ju heller inte bildströmen!
Nog om det!
 
Idag har vi fått mycket gjort, tvättat mera och vikt all tvätt dom vi tvättade igår sedan har Anders varit iväg och hämtat vårt nya vardagsrumsbord som hade kommit när vi var borta sedan har han köpt en ny bluray spelare:)
Det blir bra detta;)
Bordet ska byggas ihop imorgon för det fanns inte tid till det idag för vi har haft finbesök i form av svärmor och Ss.
Vi hade ju massor att prata om så det var mysigt, jag bjöd på lite tacos;) det passade ju ganska bra med lite mexmat...haha!
De åkte för en liten stund sedan och då satte jag mig här vid datorn och började titta på en ny resa, fast denna gången till mig och CB...det lutar åt en vecka på Mallis:)
 
 
Alcudia närmare bestämt, eller Palma...det beror lite på men jag har hittat en hotell precis vid stranden som har det mesta, vi vill ju ändå kunna lyxa till det lite;)
Jag har ju varit på Mallis, både inne i Palma och Alcudia men tycker nog Alcudia är lite mysigare...det finns ju bra shopping och annat skoj där också plus att man lätt kan ta en taxi in till Palma om man vill shoppa massor!
Jag ska undersöka detta närmare och titta runt lite till i veckan innan jag bokar, men boka kommer jag göra snart så jag vet att vi kommer komma iväg igen:)
Jag bara älskar att resa:)
 
Nu börjar jag bli lite trött, är ju lite jetlaggad från resan fortfarande så nu väntar sängen:)
Ha en fortsatt härlig lördagkväll:)
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback