Varva ner!

Hej på er!
 
Måndag och ny vecka vilket känns riktigt bra!
Jag jobbar, eller jag är på jobbet och är klar med det jag skulle göra så nu väntar jag in posten så jag får lite mer att göra;)
 
Denna veckan har jag inte så hysteriskt mycket att göra och så ska det förbli!
 
 
Jag behöver en riktigt lugn vecka så jag bara kan vara.
Har huvudvärk idag igen vilket inte är så skoj så jag tänkte om jag vilar och chillar mycket så går det över?!
Imorgon ska jag till min massör Elisabeth vilket med största sannolikhet kommer göra susen för min kropp, det har ju gått längre tid nu mellan besöken än det brukar så det kan ju ha med det att göra.
 
Annars är allt toppen, hoppas på MASSOR med regn så snön försvinner så våren kan få ta plats!
Hoppas att ni mår bra och haft en riktigt bra helg?!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback