Vill så gärna ha...

Hej på er!
 
Nu är det färdig städat här hemma vilket känns som en riktig befrielse, vi städade ju aldrig förra helgen efter vi hade kommit hem så det behövdes verkligen!
Jag trivs inte hemma när det är smutsigt...det är inte roligt när man känner så men nu är den otrevliga känslan borta!
 
Nu lyssnar jag på musik och sitter och dregglar över min tavla...
 
 
som jag verkligen vill ha men vet inte hur jag ska göra?!
Det är kanske bättre att vänta tills utställning då det garanterat kommer vara massa nya som jag kanske kommer tycka ännu bättre om:)
Men jag ska köpa iallafall två tavlor som vi ska ha i nya lägenheten:D 
Åhh vad jag längtar...det kommer bli galet snyggt!
 
Annars är det en härlig söndag, iallafall om man låter bli att titta ut då snön bara faller ner:S
Men idag tänker jag hålla mig inne, vill bara njuta av dagen och bara vara:)
Ha en underbar söndag allihopa!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback