YSB

Åhhhhhh vad jag är glad!!!!
Jag har precis bokat rum på Ystad Saltsjöbad i påsk för att gå på GYNNINGX2 och det ska bli så skoj!
 
 
Jag ringde och dubbelkollade så att det inte skulle vara några problem med rullstol och det var det inte så nu är det bokat och klart!
Jag ska nog se om jag kan få klämt in en spa behandling också när vi ändå är där:)
Inte helt fel att gå på utställning, spa och sedan äta en tre rätters middag:)
Livet är ju bara underbart!
 
Sedan så ska jag köpa tavlor:)
Det är det jag ser fram emot allra mest...tavlorna som ska pryda vårt nya hem:)
 
KRAM!
 

Kommentarer
Allis säger:

Så kul!
Jag har funderat på om inte vi också ska åka ditåt under påskhelgen... Vågar man hoppas på att våren är här då tro så att det kan bli en premiärtur med bobilen...?
Ha en fin söndag!
Knus & Klem

Svar: Jaaa det tycker jag! Alltid kul att komma ut lite plus att det är ju skoj att åka iväg med bobilen:)Jaaa klart det är vår då, det har jag ju beställt;)
Det samma till er!
Kramar
Pernilla Rapp

2013-02-17 | 11:54:20
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback