Check!

Godmorgon på er!
 
Inatt har jag sovit lite bättre men det är välnpå grund av att jag är så himla trött.
igår när jag kom hem från jobbet så badade jag fotbad och filade och lackade mina tånaglar så nu kan jag checka av det också....skönt!
 
 
Nu ska jag göra mig klar för att åka in till stan och fixa till naglarna som vanligt, har funderat på vilken färg jag ska välja men kan inte riktigt bestämma mig;) det blir nog en blandning tror jag. Hur som helst kan jag snart checka av det också och då kommer vi till det jobbigaste som ska göras ikväll och det är att lämna bort vår lilla tjej:( men tyvärr så måste vi!
Jag vet att hon får det bättre där än ensam hemma vilket jag aldrig skulle tillåta!
 
 
Bäst att sätta lite fart, ha en härlig tisdag!
 
KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback