Du har plats...tack för att du väntar!!

Hej på er!
 
Som ni kanske förstår på överskriften så sitter jag i telefonkö....det är bara det att dom säger inte vilken plats jag är på utan bara "tack för att du väntar":S
Suck...jag har redan suttit här i 26 minuter så det finns risk att jag kommer bli knäpp innan jag kommer fram;)
 
 
Men jag ska försöka få lite gjort medans jag väntar men man kan ju inte slappna av direkt!
Jag får skriva lite fakturor medans jag väntar...vill ju inte sitta på jobbet hela dagen för jag har massor med saker jag behöver få gjort!
 
Annars då, hur mår ni denna fina men kalla måndag??
Jag mår fint, lite stressad men inget jag inte kan kontrollera;)
Ett jädra tjat på mig men nu är det banne mig inte långt kvar tills vi åker:D
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback