Hittat den!

Hej på er!

Är så glad idag! Jag har haft en riktig kanon dag med CB.
Blev inget besök hos farbror doktorn idag utan jag får ta det efter semestern och jag kan inte direkt påstå att jag är ledsen för det;)
Vi åkte som planerat till torget och skulle kika lite, och vet ni?!
Jag hittade en sån klänning som jag letat efter och blev så glad så jag köpte den såklart;) den kommer få följa med till Mexico:) jag hittade även en snygg tröja med en stor stjärna på ryggen men den har jag inte tagit kort på men ni får nöja er med bilden på klänningen;)

Efter torget gjorde jag ett stopp hos min söta vän Linda på kontoret där jag spelade in en ny video eftersom den jag spelade in igår inte funkade:S
Nu är det gjort och vi vet att den funkade så detta kan bli spännande att följa;) skönt att få träffa Linda även om det bara blev en snabbis <3

Nu har vi precis lagt oss i soffan och min värmefilt gör mig sällskap för jag fryser så nu blir det de två sista avsnitten av Homeland!

Ha en riktigt härlig kväll för det tänker jag ha!

KRAM!


Kommentarer
Allis säger:

Klänningen är ju superfin!
Du kommer, som vanligt, att bli kvällens prinsessa!
Ha en goselördag!
Knus & Klem

Svar: Åhh tack snälla:)Jag hoppas verkligen det;)
Det samma till er!
Puss & kram!
Pernilla Rapp

2013-01-12 | 08:34:29
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback