In love!

Hej på er där hemma!
 
Hoppas att ni har det lika bra som vi har det även om ni inte har det lika varmt och gott som vi!
Detta är ett tidsinställt inlägg så ni vet, det kommer komma upp flera sådana!
 
Jag hittade denna väskan för ett litet tag sedan och det är inte samma modell som alla andra har därför blev jag sådär lite extra kär;)
Gillar ju att ha lite som inte alla andra har!
 
Vet inte om jag ska köpa den för jag har ju massor med väskor plus att jag köpte ju en DKNY väska för massor med pengar för inte allför länge sedan som jag gillar väldigt mycket!
Fast o andra sidan hade det varit riktigt roligt med en i färg, rosa eller grön skulle nog passa mig eller vad tror ni?!
Kanska ska ta och beställa en när vi kommer hem från Mexico...jag har ju tid att fundera!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback