Kall!

Hej på er!

Idag har det varit en heldag på stan vilket har varit jätte mysigt men kallt så förut när jag kom till kontoret så tog all min kraft och energi slut och jag blev helt galet trött så nu ligger jag nerbäddad i soffan med min värmefilt OCH täckte....jag har även min fleece tröja med luva på mig så självklart har jag dragit upp luvan över huvudet;)
(Min kropp behöver så mycket energi för att försöka hålla värmen men det kan jag lova att den INTE gör trots att den försöker)!
Jag ligger här och lyssnar på musik och bara slappar och försöker få upp temperaturen lite;) inte helt fel...skönt att bara vara utan några måsten!

Jag fick med mig ett par nya leggings hem som får åka med till värmen och ett nytt halsband:) bättre än inget!

Nu ska jag fortsätta mysa! Ha en härlig kväll!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback