Ny stol!

Hej på er!
Tidsinställt!
 
Om det kommit några nya söta läsare så kanske ni inte vet att jag sitter i stol men så är det...tyvärr!
Det finns ju hur många olika modeller och tillbehör som helst och jag tror att jag ska boka en tid med en konsult snart så jag kan prova ut en ny, lite smidigare om det går med de tillbehör som jag behöver ha?!
Jag har ju ingen fotskena utan fotplattor och funderar på om jag skulle kunna byta till skena istället sedan vet jag ju att jag behöver mina "riktiga" armstöd men skulle vilja ha en smalare modell vid benen...men som ni säkert förstår så måste man prova för att veta vad som passar just dig!
 
 
Bäst att ta tag i detta innan våren kommer, det tar ju ganska så lång tid att få "hem" den efter att den är beställd så lika bra att sätta fart!
 
KRAM!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback