Tips någon?!

Jag sitter och kikar runt på tips på vad man verkligen INTE får missa när man åker till London när det gäller shopping och sevärdighter, men alla har ju olika tycke och smak så har ni varit där och har tips så skulle jag bli väldigt glad!
 
 
I april eller maj har jag tänkt åka dit, jag har ju aldrig varit där konstigt nog med tanke på hur nära det ligger!
En sak som är helt säker iallafall det är ju besök på VS!!!
 
 
Dom har ju lätt de skönaste bh:arna jag någonsin testat.
Jag beställde ju nyligen från VS från USA och dom sitter som en smäck så jag tänkte passa på att köpa mer när jag ändå ska dit och lite annat smått och gott som dom har:)
 
Så snälla, kom med lite tips till mig!!!!!
KRAM!
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback