Fira!

Hej på er!
 
Nu sitter jag i min rullstol framför datorn med fötterna på min nya cirkulationsplatta och väntar på att den ska stänga av sig för då är jag redo att åka och fira påsk med min familj i Landvetter.
 
 
Jag köpte plattan i onsdags och jag har andvänt den varje dag sedan dess och idag fick inte bli ett undantag så därför var jag tvungen att få gjort det INNAN vi åker för annars vet jag att det inte hade blivit gjort!
Än har jag inte märkt någon direkt skillnad men det finns det andra i familjen som gjort vilket är positivt!
Den ökar blodcirkulationen med mera vilket är väldigt nyttigt för mig som är stillasittande!
 
Nog om det, hur har ni det...det är ju redan påskafton vilket är helt galet!
Det är fint väder men lite kallt...förra året strax innan påsk var det ju för sjutton runt 20 grader men det är ju inte ens i närheten nu:( men det som väntar på något gott...
 
Nu piper min apparat så nu kan vi packa ihop allt och åka!
HA EN RIKTIGT HÄRLIG PÅSK OCH VAR RÄDDA OM ER!
 
KRAM!

Kommentarer
Frida säger:

Cirkulationsplatta? Jag förstår principen att det ska hjälpa cirkulationen. Men vilka besvär kan den ta bort? Låter som något jag borde införskaffa :D

2013-04-03 | 20:52:37
Bloggadress: http://fridaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback