Sol, sol, sol

Godmorgon på er!
 
Ännu en underbar morgon att vakna upp till, solen lyser himmeln är klarblå och fågelkvitter plus att vi är lediga...inte mycket som går att klaga på inte :)
 
Än har vi inte bestämt vad vi ska hitta på mer än att Anders och bror min ska på ett litet äventyr, det var något dom skulle titta på men eftersom jag inte behöver följa med har jag heller inte lagt ner någon tid till att veta mer, jag kan sätta mig ute och njuta av vädret istället vilket passar mig perfekt :)
 
Jag kollade precis på vädret för veckan också...
 
 
Även om det inte ser helt stålande ut så ser det ju ut att bli lite varme äntligen, ingen är gladare än jag över det!
Jag gjorde ju det lilla misstaget i att tro att våren skulle kommit när vi kom hem från Mexico (8:e februari) men hade visst fel ;)
Men nu börjar jag allt tro att det är dax, dels med tanke på dessa som är utanför dörren här hemma...
 
 
Nu är det frukost time sedan väntar en dusch och en härlig dag :)
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback